رمضان‌شریف: مردم دنیا آمریکا را مسبب حملات رژیم صهیونسیتی در غزه می دانند-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

رمضان‌شریف: مردم دنیا آمریکا را مسبب حملات رژیم صهیونسیتی در غزه می دانند

رئیس ستاد انتفاضه و قدس امروز در جلسه فوق‌العاده این ستاد گفت: امروز مردم دنیا آمریکا را مسبب حملات رژیم صهیونسیتی در غزه می دانند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 14
کد خبر: ۲۱۳۴۹۵

به گزرش راهبرد معاصر، جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با حضور رییس ستاد و اعضای ستاد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

رمضان‌شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس در ابتدای این نشست گفت: علیرغم اینکه ۴۰ روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی گذشته و اسرائیل غاصب تمام توان خودش را در این راه گذاشته، با تمام قدرت می توانیم تاکید کنیم که نیروهای مقاومت و حماس خودشان را آماده کرده اند برای مقابله با حملات زمینی صهیونیست‌ها، و این نیروها با قدرت در صحنه هستند و صهیونیست‌ها کاری از پیش نخواهند برد.

 

وی تاکید کرد: برخلاف فضاسازی رسانع ای امروز خشم مردم جهان از آمریکا که از رژیم صهیونسیتی حمایت می کند در اوج خودش است. تا کنون میزان خشم و نفرت در منطقه ما از آمریکا تا این حد نرسیده بوده است.

 

رمضان‌شریف یادآور شد: امروز مردم دنیا آمریکا را بانی حملات به غزه، عدم آتش و مانع نرسیدن کمک ها به مردم غزه می داند.

ادامه‌ دارد.../ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده