اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز انتشار تصویر جاسوس موساد که امروز اعدام شد/ روزبه وادی که بود؟ ماجرای مشکل حقوقی املاک آموزش و پرورش چیست؟ گرمازدگی باعث آسیب به اندام‌های حیاتی می‌شود محرومیت ۵۰ درصد موالید کشور از شیر مادر کشف ۳ ریزپرنده و کلت جنگی از سوداگر مرگ در پیشوا

صحرایی: روزمرگی مانع بهره‌وری آموزش و پرورش شده است

وزیر آموزش و پرورش در همایش ملی آموزش و پرورش، ارتقای بهره‌وری، چالش‌ها، راهبردها و راهکارها گفت: روزمرگی یکی از چالش‌هایی است که مانع بهره‌وری ما شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 14
کد خبر: ۲۱۳۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر. همایش ملی آموزش و پرورش، ارتقای بهره‌وری، چالش‌ها، راهبردها و راهکارها، امروز در اردوگاه بین‌المللی شهید باهنر تهران برگزار شد.

 

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این همایش اظهار کرد: روزمرگی یکی از چالش‌هایی است که مانع بهره‌وری ما شده است. مدیرخوب مدیری است که مانع را بر دارد و این بهره‌وری است.

 

وی با اشاره به مدیریت بخشی و موازی، گفت: روزی که وزیر آموزش و پرورش شدم، پیامم به کل آموزش و پرورش یک کلمه دو حرفی بود و آن هم «یک» بود و گفتم ما یک نظام هستیم.

 

صحرایی تصریح کرد: آموزش و پرورش یک کل یکپارچه باید باشد و بهره‌وری کردن آموزش و پرورش، همدلی و همگرایی است؛ اولین چیزی که ما را بهره‌ور می‌کند، نگرش سیستمی و هم‌افزایی است. تولید شوراها یعنی ضعف در فرایندهاست. اگر شبکه نشویم بهره‌ور نخواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه راهکار دیگر، تمرکز بر داشته‌هاست، گفت: آیا یک میلیون و 600 هزار بازنشسته ثروت کمی هستند؟ چه زمانی از تجارب آنها را جمع‌آوری کرده و از آنها بهره مند شدیم.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین‌نامه مسیر رشد معلمی آماده شده است، افزود: در نظر دارم معلمان و پژوهشگران آن را ببیننند و اگر نکته ای هست، اعلام کند.

 

وی با بیان اینکه اگر یادگیرنده نشویم نمی‌توانیم یاددهنده خوبی باشیم، گفت: نکته بعدی خلاقیت است. تا کی می‌خواهیم بخشی از مسأله، به جای راه حل باشم./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار