۴۰مین روز طوفان الاقصی/ بمباران هوایی منازل مسکونی در نوار غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

۴۰مین روز طوفان الاقصی/ بمباران هوایی منازل مسکونی در نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران مناطق مسکونی نوار غزه هدف قرار دادن مراکز درمانی این باریکه را همچنان در دستور کار خود قرار داده اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۶۸۲

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به یک بیمارستان در نوار غزه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف این باریکه ادامه می‌دهند به طوری که ساعتی قبل این جنگنده‌ها مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

 

بر اساس این گزارش، در جریان بمباران منازل مسکونی در خانیونس واقع در جنوب نوار غزه دست کم پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

در همین راستا و به دلیل حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اکثر بیمارستان‌های شمال و جنوب غزه تعطیل شده اند.

 

روز گذشته جیمز الدر (James Elder) سخنگوی منطقه‌ای یونیسف در سخنانی اذعان کرد: کودکان بیشترین قربانیان جنگ غزه هستند. بیمارستان‌هایی که کودکان در آن نگهداری می‌شوند بمباران می‌شوند.

 

سخنگوی منطقه‌ای یونیسف در این ارتباط اضافه کرد: بیش از ۴۶۰۰ کودک تاکنون در نوار غزه قربانی شده اند. کودکان در نوار غزه در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند. بسیاری از مدارس که کودکان و خانواده‌های آنها را در خود جای داده اند، صلاحیت ارائه خدمات به عنوان سرپناه را ندارند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار