لبنان: تنها هدف رژیم اسرائیل انتقام کورکورانه است-راهبرد معاصر
ایران: در صورت حمله به لبنان مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است رویترز: آمریکا تاکنون 27 هزار بمب و موشک به اسرائیل داده است بایدن: با یک دیوانه مناظره کردم/ ترامپ دروغ می‌گفت عملیات موفق رزمندگان فلسطینی با استفاده از موشک اف-16 رایزنی تلفنی باقری و لاوروف درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای ادعای آژانس درباره نصب آبشارهای سانتریفیوژ جدید در فردو درخواست آلمان از ایران برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه حجاج ایرانی رای دادند گوترش: از عملکرد خود و سازمان ملل رضایت ندارم الهام علی‌اف پارلمان جمهوری آذربایجان را منحل کرد گفت‌وگوی تلفنی باقری و وزیر خارجه عربستان سعودی رسانه اسرائیلی: جنگ با حزب‌الله به این زودی ها آغاز نمی‌شود باقری: کانادای مدعی دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات ایران را نداد واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مداخله‌جویانه نماینده آمریکا درباره انتخابات ایران مشاور بایدن: او کنار نمی‌کشد

لبنان: تنها هدف رژیم اسرائیل انتقام کورکورانه است

وزیر امور خارجه لبنان در دیدار با سفیر ایران گفت: اسرائیل امروز از خود دفاع نمی‌کند، بلکه تنها هدفش انتقام کورکورانه است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۷۴۶

به گزارش راهبرد معاصر. امروز مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت با عبدالله بو حبیب، وزیر امور خارجه دولت پیشبرد امور لبنان دیدار و در خصوص مسائل منطقه و وضعیت غزه رایزنی کردند.

 

بو حبیب در این دیدار گفت: اسرائیل امروز از خود دفاع نمی‌کند، بلکه تنها هدفش انتقام کورکورانه است.

 

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز چهارشنبه در چهلمین روز تجاوز نظامی به نوار غزه، مناطقی در شهرهای غزه، خان‌یونس و دیرالبلح را واقع در نوار غزه بمباران کردند که در اثر آن گفته می‌شود شماری شهید و تعدادی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همزمان با محاصره بیمارستان و مجتمع الشفاء در غرب شهر غزه، رژیم اسرائیل اطراف این بیمارستان را هدف حملات خود قرار داد. رسانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز مدعی حصول توافق بر سر آتش بس انسانی همزمان با تبادل اسرا بین این رژیم و جنبش حماس شدند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده