تشدید بحران مالی در سرزمین‌های اشغالی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تشدید بحران مالی در سرزمین‌های اشغالی

در سایه تشدید بحران اقتصادی در رژیم صهیونیستی فعالیت‌های تبلیغاتی وزارت خارجه این رژیم به ۳ زبان از جمله فارسی متوقف شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۷۳۴

به گزارش راهبرد معاصر. وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که تمام فعالیت‌های تبلیغاتی بین المللی این وزارتخانه به سه زبان فارسی، روسی و اسپانیایی به دلیل کمبود بودجه تخصیص یافته به این فعالیت‌ها متوقف شده است.

 

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از امانوئل نحشون یکی از مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در جریان نشست پارلمان این رژیم نوشت: فعالیت‌های تبلیغاتی ما در فضای مجازی به سه زبان فارسی، اسپانیایی و روسیه در بحبوحه جنگ کنونی متوقف شده است.

 

در سند داخلی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شده در این روزنامه آمده است: بودجه اختصاص یافته به زبان‌های مذکور به پایان رسیده است و موافقت‌های مالی لازم برای تخصیص بودجه جدید در این خصوص کسب نشده است.

 

لازم به ذکر است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه فاش کرد که این رژیم از آغاز حمله به غزه، حدود ۳۰ میلیارد شِکِل (۷.۸ میلیارد دلار) بدهی به بار آورده است.

 

به گفته این وزارتخانه، ۴.۱ میلیارد دلار از این بدهی، اوراق قرضه‌ای است که اکثراً به دلار بوده و در بازارهای بین المللی منتشر شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده