حماس شهادت عضو ارشد خود را تائید کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حماس شهادت عضو ارشد خود را تائید کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد نایب رئیس پارلمان غزه به دنبال حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مقر پارلمان به شهادت رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 18
کد خبر: ۲۱۴۱۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (شنبه)، از شهادت «احمد بحر» نایب رئیس پارلمان غزه خبر داد.

 

طبق بیانیه صادره از سوی حماس، احمر بحر چند روز پیش در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است.

 

حماس با تسلیت شهادت این عضو ارشد خود، گفت: «شهید دکتر احمد بحر (ابو اکرم) نایب رئیس مجلس فلسطین بعد از جراحات وارده در پی حمله صهیونیست‌ها به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است».

 

مقاومت اسلامی فلسطین در عین حال تاکید کرد حمله ارتش رژیم اسرائیل به پارلمان غزه و ویران کردن آن مستلزم اقدام فوری و موثر بین‌المللی است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی سیزدهم ماه نوامبر جاری (پنج روز پیش) تصاویری از لحظه ورود نیروهای تیپ «گولانی» به پارلمان غزه منتشر کردند. نیروهای رژیم صهیونیستی دو روز بعد از ورود پارلمان غزه ساختمان آن را منفجر کردند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار