شهادت ۳ فرمانده مقاومت در کرانه باختری-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شهادت ۳ فرمانده مقاومت در کرانه باختری

۳ فرمانده مقاومت در اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۱۵۸

به گزارش راهبرد معاصر.  ۳ فرمانده مقاومت از جمله «ابوعبدو» فرمانده گردان‌های شهداالاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری صبح امروز سه شنبه در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 

در این حمله یک مادر فلسطینی و دخترش نیز به شهادت رسیدند. ارتش رژیم صهیونیستی سپس با اهانت به شهدای فرمانده، پیکر آنها را با استفاده از بلدوزر با خود برد.


درپی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه طولکرم، رزمندگان گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین با آنها به شدت درگیر شدند.

 

در همین راستا، گردان طولکرم وابسته به سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به این اردوگاه محاصره و تجهیزات جنگی آنها را منفجر کرده است.

 

به گفته گردان طولکرم، در جریان این درگیری، تعدادی از نظامیان صهیونیست مورد اصابت قرار گرفتند.

 

منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید در اردوگاه طولکرم و منفجر کردن چند بمب در مسیر نیرو‌های اشغالگر خبر دادند که بر اساس گزارش‌ها، سه نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.پیش تر، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مجوز استفاده از پهپاد در حملات به کرانه باختری را صادر کرده بود.

 

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی نوار غزه انجام داده‌اند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده