درخواست اولویت برای بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش-راهبرد معاصر
برنامه هفته آینده مجلس تغییر کرد بهادری جهرمی: رویکرد مدیریت مردمی شهید رئیسی صرفاً معطوف به دولت نبود صدیقی: همگان به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند وزیر کشور: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم  پزشکیان: دستیابی به اهداف با کمک همه اقشار محقق خواهد شد گزارش ظریف از آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ

درخواست اولویت برای بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش از درخواست جمعی از نمایندگان برای اولویت بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 18
کد خبر: ۲۱۴۱۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، گفت:این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده است و گزارش کمیسیون در این باره جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

 

وی افزود:جمعی از نمایندگان در نامه‌ای با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه داخلی خواستار اولویت بررسی این طرح شده‌اند و آن را به هیئت رئیسه ارسال کرده‌اند.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه معلمان غیر رسمی پیش از سال 1391 تاکنون تعیین تکلیف شدند و مابقی با این طرح تعیین تکلیف خواهند شد،: گفت:در این طرح آمده است که تمامی معلمان غیر رسمی که در آموزش و پرورش خدمت کرده اند، اعم از معلمان نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی، خرید خدمات آموزشی، طرح امین، معلمان قرآنی و غیرانتفاعی تعیین تکلیف می‌شوند.

 

حجت الاسلام فلاحی درباره این طرح، اظهار کرد: در این طرح برای سوابق تدریس این معلمان امتیاز در نظر گرفته شده و تلاش خواهد شد با برگزاری آزمون داخلی معلمان غیر رسمی تعیین تکلیف می‌شوند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده