ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد

نوشیدن آب ناشتا مضر است؟

نوشیدن آب ناشتا مضر است؟ یک متخصص طب سنتی گفت: نوشیدن آب در زمان مناسب مفید و در زمان نامناسب بیماری‌زا است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 19
کد خبر: ۲۱۴۳۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین خیر اندیش، متخصص طب سنتی گفت: نوشیدن آب می‌تواند نقش مهمی در بروز بیماری داشته باشد. مصرف آب در زمان مناسب مفید و در زمان نامناسب بیماری زا است.

او ادامه داد: نوشیدن آب ناشتا برخلاف نظر عموم مضر است. این امر باعث سردی معده، هضم کند غذا و نقص در کبد می‌شود.

خیراندیش افزود: نوشیدن آب یخ و خوراکی‌های سرد همچون بستنی باعث ایجاد کبد چرب می‌شود. آب میان غذا مضر است. همین امر باعث می‌شود غذای کاملی وارد معده نشود.

این متخصص طب سنتی اظهار کرد: زمانی که افطار را با آب یخ آغاز کنیم نمی‌توانیم غذا را میل کنیم به همین علت به هموطنان توصیه می‌کنیم با آب جوش یا چای روزه را باز کنند.

وی افزود: نوشیدن آب به اندازه باعث سلامتی می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار