حماس: از سازمان ملل می‌خواهیم جنایتکاران جنگی اسرائیلی را محاکمه کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حماس: از سازمان ملل می‌خواهیم جنایتکاران جنگی اسرائیلی را محاکمه کند

نماینده جنبش حماس در بیروت خواستار تحرکات سازمان ملل برای محاکمه جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی شد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۸ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 20
کد خبر: ۲۱۴۴۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که دشمن صهیونیست طی روز‌های اخیر جنایات خود را در غزه با هدف کوچاندن فلسطینیان شدت بخشیده است.

حمدان افزود: این دشمن صهیونیست بود که کشتار روز هفتم اکتبر را با هدف قرار دادن مراسمی که ۴۰۰۰ نفر در آن مشارکت داشتند، رقم زد.

نماینده جنبش حماس در بیروت تصریح کرد: از دولت آمریکا و بایدن می‌خواهیم در موضع جانبدارانه خود از رژیم صهیونیستی و جنایات آن بازنگری کنند.

وی با بیان اینکه حماس خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و ایجاد کریدور‌های انسانی است، تصریح کرد: از کشور‌های اروپایی که از روایت صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند، می‌خواهیم دست از حمایت‌های خود از این رژیم بردارند.

نماینده جنبش حماس در بیروت همچنین از شورای امنیت و سازمان همکاری اسلامی خواست تا به موجب تصمیمات اجلان سران عربی و اسلامی گذرگاه رفح را بازگشایی کنند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار