تصادف ۲ خودرو در شرق گلستان چهار فوتی و مصدوم بر جای گذاشت-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

تصادف ۲ خودرو در شرق گلستان چهار فوتی و مصدوم بر جای گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف رخ داده در شرق این استان، موجب فوت و مجروح شدن چهار نفر شد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۹ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 22
کد خبر: ۲۱۴۷۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا حاجیلری  اظهار کرد: این حادثه جاده‌ای که بین یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در مسیر مواصلاتی ۲ شهرستان کلاله و مراوه‌تپه بین روستا‌های قرناوه‌سفلی و چنارلی به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این سانحه رانندگی که در مجموع چهار نفر بودند و گزارش وقوع آن جهت اعزام نیرو‌های امدادی توسط پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شده بود، چهار نفر از نیرو‌های کشیک پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کلاله و نیز چاتال با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات سبک به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: از چهار سرنشین خودرو‌های سانحه دیده، یک نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از سه مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر با جنسیت مرد که ۳۰ ساله بوده، توسط نیرو‌های هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله جهت ادامه روند درمانی منتقل شد.

حاجیلری افزود: ۲ مصدوم دیگر را نیرو‌های اورژانس پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل کردند.

محل وقوع این سانحه رانندگی جاده‌ای در منتهی‌الیه شرقی استان گلستان و نزدیک به دورترین شهرستان این استان (مراوه‌تپه) به عنوان یک شهرستان مرزی و محروم بود. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده