واکنش آمریکا به بیانیه شورای امنیت درباره درگیری میان اسراییل و حزب الله-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

واکنش آمریکا به بیانیه شورای امنیت درباره درگیری میان اسراییل و حزب الله

دولت آمریکا از صدور بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان جلوگیری کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 06
کد خبر: ۲۱۵۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع دیپلماتیک گفته‌اند دولت آمریکا از صدور بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان جلوگیری کرد.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس با گزارش این خبر نوشت به پیش‌نویس اولیه این بیانیه دست پیدا کرده است. در این بیانیه «تمامی موارد نقض خط آبی» محکوم شده است.

 

حزب‌الله لبنان در واکنش به تجاوز‌های مکرر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه یک خودروی زرهی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضدتانک قرار داد. پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت لبنان در واکنش به تعرض و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی از جمله حمله با پهپاد به جنوب بیروت و همچنین حمله هوایی به سوریه که به شهادت دو عضو حزب‌الله منجر شد، صورت گرفته است.

 

بیانیه شورای امنیت که فرانسه آن را تهیه کرده بود از همه طرف‌ها می‌خواست «حداکثر خویشتنداری و آرامش» را از خود نشان دهند و از صدور بیانیه‌هایی که می‌تواند به دامن زدن به تنش‌ها منجر شود خودداری کنند. دیپلمات‌ها به خبرگزاری آسوشتیدپرس گفته‌اند آمریکا به این بهانه که بیانیه مذکور حزب‌الله را محکوم نکرده با آن موافقت نکرد.

 

منبع: بفارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده