شنبه‌ای پر ترافیک در تهران ۴ آذر ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

شنبه‌ای پر ترافیک در تهران ۴ آذر ۱۴۰۲

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابر پرتردد هستیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 25
کد خبر: ۲۱۵۱۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابر پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

 

سرهنگ رازقی افزود: ترافیک در بزرگراه‌های علامه، شیخ فضل الله، آبشناسان، چمران، سنگین و در حال تردد و حرکت است.

 

وی ادامه داد: بزرگراه‌های همت، نواب، زین الدین، بابایی و میدان سبلان شاهد ترافیکی سنگین و بزرگراه ارتش فعلا خلوت است.

 

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می دهند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده