هافبک استقلال بازی با فولاد را از دست داد

هافبک استقلال بازی با فولاد را از دست داد هافبک استقلال با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل ذوب آهن چهار اخطاره شد و دیدار هفته آینده مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 25
کد خبر: ۲۱۵۳۱۰

 به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و مقابل این تیم به تساوی رسید.

امید حامدی‌فر با دریافت کارت زرد در این دیدار چهار اخطاره شد و دیدار هفته آینده مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

هافبک استقلال در این فصل پیش از این دیدار مقابل هوادار، شمس آذر و تراکتور کارت زرد دریافت کرده بود./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار