معرفی اعضای کادرفنی تیم ملی کیک بوکسینگ-راهبرد معاصر

معرفی اعضای کادرفنی تیم ملی کیک بوکسینگ

اعضای کادرفنی تیم ملی کیک بوکسینگ فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی معرفی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 26
کد خبر: ۲۱۵۴۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به برنامه‌های پیش‌روی‌ تیم کیک بوکسینگ فدراسیون‌ انجمن‌های وررش‌های رزمی، کادرفنی این تیم تکمیل و معرفی شد. بر این اساس، سیدحمیدرضا حجازی که سال‌هاست در کیک بوکسینگ فعالیت دارد، سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.

حجازی در این خصوص، عنوان کرد: چند ماه است از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی درخواست صدر ابلاغ کادر فنی را داشتیم‌ که این مهم انجام شد و در نهایت ما نیز اعضای کادر فنی را معرفی کردیم.

وی گفت: کرونا و مشکلات موجود موجب گردید تا حدود پنج سال اعزامی نداشته باشیم. قرار بود در جهانی ترکیه حضور یابیم که بنابر دلایلی لغو شد و پیکارهای رومانی هم به دلیل دیر آمدن دعوتنامه و زمان کمی که داشتیم، امکان حضور نداشتیم.

حجازی تصریح کرد: این در حالی است که مسابقات کشوری کیک بوکسینگ ۲ سال قبل انجام شد و اردوهای آماده سازی خوبی داشتیم و اکنون در حال بررسی مسابقات سازمان‌های مختلف هستیم تا در بهمن یا اسفند در یک مسابقات معتبر حضور یابیم.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ، تصریح کرد: قهرمانان ما زحمات زیادی متحمل شده‌اند و برخی از آنان به ۳۴ سالگی رسیده‌اند و شاید به خاطر شرایط سنی دیگر نتوانند در رویداد بین‌المللی بروند. به همین دلیل در تلاشیم تا حتما در اواخر امسال در رویدادی مهم و معتبر حضور یابیم.

وی در پایان همکاران خود در کادر فنی را بدین شرح اعلام کرد:

جواد حیدری - کادر فنی‌

مهرشاد نادری- بدنساز

مهدی ملاپروانه- مربی

بهروز قربانی -مربی

بابک مرادی- مربی/ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده