جمعیت جانبازان:جهان در آستانه نظم تمدنی دیگری با محوریت اسلام و خداباوری است-راهبرد معاصر

جمعیت جانبازان:جهان در آستانه نظم تمدنی دیگری با محوریت اسلام و خداباوری است

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اعلام کرد: وقایع اخیر نشان می‌دهد جهان در آستانه تجربه نظم تمدنی دیگری با محوریت اسلام و خداباوری است؛ اجماع جبهه عبری، غربی و عربی در تخیلش هم نمی‌گنجید که با هزینه‌های ۷ هزار میلیارد دلاری، گروهی محدود از مبارزان فلسطین با طوفان الاقصی طومار حاکمیت آنان را در هم بپیچند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 26
کد خبر: ۲۱۵۴۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی روز یکشنبه به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: پدیده امت‌سازی از شگفتی‌های حرکت انبیاء در تاریخ بوده است. به صحنه آوردن ظرفیت‌های بی نهایت انسان، رویارویی این ظرفیت‌ها درصحنه‌های حساس مرگ و حیات، پیروز برآمدن در آزمون‌های سخت، چشم دوختن به هدف غایی، سرگرم نشدن در حوادث جزیی، دل نبستن به جلوه گری‌های فریبنده مادی، تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌های نو، باور عمیق به فضل و عنایت الهی و خود شیفته نبودن در پیروزی‌ها و گشایش‌ها، اندکی از آموزه‌های مکتب بسیجی در توصیف صفات و فضائل امت حقیقت جو است که بار امانت عهد با خداوند را بر دوش می‌کشد و زیباترین تابلو نمایش حقیقت انسان را به نمایش می‌گذارد.

این تشکل سیاسی افزود: امت پرورش یافته در مکتب انبیاء در هر دوره تاریخی به نام و نشان و ویژگی‌هایی شناخته شدند و امت بزرگ ایرانِ سربلند، با تراز انسان روزگار ما یعنی بسیج و بسیجی نماد و نمود زمانه ماست. با نگاهی فراخ منظر می‌توان فراتر از یک عنوان سازمانی دریافت که «از حسین فهمیده و بهنام محمّدی و محسن حججی و ابراهیم هادی بگیرید تا شهدای هسته‌ای؛ ببینید این چهره‌ها را! فاصله‌ اینها از لحاظ جایگاه اجتماعی و موقعیّت اجتماعی چقدر است؟ امّا در بسیج اینها همه کنار هم هستند.»

جمعیت جانبازان بر این باور است که بسیج آینه تمام نمای انسان باورمند به مکتب و تراز استقامت وثبات قدم در سختی‌ها است. بسیج در رفتار خود با صبوری و خردورزی در گشایش گره‌ها و پیچیدگی‌ها، راهی نو را پیشروی همه مدافعان حقیقت و عدالت برای مقابله تمام عیار با فتنه‌های دشمن قرار داد.

این تشکل سیاسی در ادامه تاکید کرد: ما عمیقا بر این باوریم که امامین انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با پرورش جوانان بسیجی، بستر ایجاد جامعه ای با نشاط، پرکار و چشم دوخته به افق‌های بلند را مهیا کردند که در فتح قله های بلند اخلاقی، عقیدتی، علمی و تمدنی پیشتاز و پرچمدار روزگار خود باشد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه امروز خار چشم استکبار، آمریکا و صهیونیسم و همپیمانانشان در روزگار ما شده است، رنگ باختن سیاست ورزی و سبک زندگی و تمدن غربی در مقابل موج فرهنگ ناب و انقلابی بسیجی است. افول هژمونی غرب و عمق و گستره زیست خداباورانه بسیجی اکنون خود را در منطقه و فراتر از آن حتی در کنار امن ترین فضاهای سیاسی و امنیتی در تیررس اقتدار اندیشه دین باوری می‌بیند.

این بیانیه افزود: آنچه در لبنان، فلسطین، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و حتی انگلیس، فرانسه و آلمان رخ داد، نشان می‌دهد جهان در آستانه تجربه نظم تمدنی دیگری با محوریت اسلام و خداباوری است. اجماع جبهه عبری، غربی و عربی در تخیلش هم نمی‌گنجید که با هزینه‌های هفت هزار میلیارد دلاری، گروهی محدود از مبارزین فلسطین با طوفان الاقصی طومار حاکمیت آنان را در هم بپیچند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه تحولی به نظم جهانی، ثمرات بی بدیل شجره طیبه اسلام ناب محمدی و اعتماد به فرهنگ بسیجی است که خداوند به پاداش استقامت ورزیدن امام و امت اسلام به ما هدیه کرد و انقلاب اسلامی و اکنون جبهه مقاومت منطقه با تکیه بر فرهنگ پویا و بالنده بسیجی شرایط آفندی را در آرایش میدان رزم با استکبار دنبال می‌کند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بهره گیری از دستاوردهای بزرگ این ایام را برای برگزاری رویداد مهم انتخابات۱۱ اسفند ماه و مشارکت چشمگیر مردم در ادامه راه روشن انقلاب و هشیاری نسبت به فتنه انگیزی‌های غرب پرستان داخلی تاکید می‌کند و همگان خواهند دید که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی «پیروزی بسیج و جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است.»/ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار