خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت جاده‌ای در هشت ماهه امسال

افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت جاده‌ای در هشت ماهه امسال رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت جاده‌ای در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 26
کد خبر: ۲۱۵۵۱۰

به گزارش راهبرد معاصر از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور با اعلام افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت جاده‌ای کالا از قلمرو کشور گفت: در هشت ماهه امسال بیش از ۳۸۶ هزار دستگاه ناوگان ایرانی و خارجی، ۸/۵۲ میلیون تن کالا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران ترانزیت کرده‌اند که نسبت به دوره مشابه ۱۴۰۱ از رشد ۳۲ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اضافه کرد: در آبان ماه امسال نزدیک به ۶۰ هزار دستگاه ناوگان ایرانی و خارجی بالغ بر ۱/۴ میلیون تن کالای ترانزیتی از قلمرو کشور حمل کرده اند که بیشترین میزان ترانزیت جاده‌ای ماهیانه از قلمرو کشور طی سنوات گذشته بوده و نسبت به آبان سال گذشته رشد ۹۲ درصدی داشته است.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: در راستای برنامه جامع ایران راه وزیر راه و شهرسازی و در سایه دیپلماسی فعال منطقه‌ای دولت سیزدهم، در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تلاش شده است تا با تشریک مساعی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و تشکل‌های صنفی مربوطه، اقدامات متنوعی از جمله بهبود زیرساخت‌های مرزی، بهسازی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی، ارتقای سطح هماهنگی بین دستگاهی و برگزاری نشست‌های مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای با کشورهای هدف و رفع مشکلات حوزه کسب و کار بخش بین‌الملل و مشکلات مرزی، کالاهای ترانزیتی حداکثری جذب مسیرهای عبوری از کشور گردد و به دلیل تدابیر ملّی اتخاذ شده امید می‌رود روند افزایش ترانزیت از قلمرو کشور در ماه‌های آتی امسال با نرخ بیشتری ادامه یابد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار