ابقای اعضای هیأت رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده / جنتی برای یک سال دیگر دبیر شورا شد وزیر اطلاعات: امکانات اطلاعاتی و امنیتی را بسیج کردیم / در جنگ ۱۲ روزه ۷ میلیون گزارش مردمی داشتیم عضو سابق کمیسیون امنیت ملی: خاتمی یا نبویان برای دشمن هیچ فرقی ندارد سفیر ایران در مسکو: پزشکیان برنامه‌ای برای سفر به روسیه ندارد تاکید پزشکیان بر ضرورت رفع اشکالات امنیتی آشکار شده در جنگ ۱۲ روزه اعلام آمار دقیق شهدا و مجروحان جنگ ۱۲ روزه از سوی سخنگوی دولت سرلشکر حاتمی، فرمانده کل ارتش: نقشه‌های شوم دشمن با خون پاک شهدا خنثی شد/ دشمنان شکست بزرگی خوردند رهبر انقلاب در دیدار مسئولان عالی قوه قضائیه: یقه جنایتکار نباید رها شود / مسئولان باید با قوت و روحیه کامل به کار خود ادامه دهند بیانیه مجلس: باید برای مذاکره پیش شرط گذاشت آخرین قیمت‌ها در بازار تجاری/ دلار توافقی کاهش یافت اعلام وصول طرح مقابله با نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی و نهاد‌های بیگانه دیدار وزیر دفاع با خانواده سپهبد شهید محمد باقری آخرین ساعات زندگی سردار حاجی زاده پیش از شهادت چگونه گذشت؟ ادارات این استان فردا چهارشنبه دورکار شدند جزئیات گزارش وزیر کشور درباره جنگ اخیر: ناامنی داخلی نداشتیم

صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یک‌سالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمران از صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم خبر داد و دستگاههای برتر در پیگیری مطالبات مردمی را معرفی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 28
کد خبر: ۲۱۵۸۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت السلام احمد صالحی روز سه شنبه  و در یکسالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمران به تماس های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: این سامانه فعالیت خود را از ۶ آذر سال گذشته با حضور اعضای کابینه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری آغاز کرد و تا به امروز ۶۱ برنامه برگزار شد. همچنین ۶۰۱ مورد دستورات عمومی از سوی اعضای کابینه صادر شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از سه وزارتخانه برتر در پیگیری مطالبات مردمی نام برد که بر این اساس وزارت خانه های آموزش پرورش، ارتباطات و بهداشت و درمان در صدر قرار دارند که وزاری این دستگاه چهار بار در سامانه پاسخگویی برخط به تماس‌های مردمی حضور یافتند و مابقی اعضای کابینه بین سه، دو و یک بار هم در کوچه برکت حاضر شدند.

صالحی این را هم گفت که برخی از وزارتخانه‌هایی که یک بار در این مرکز حاضر شدند تذکر گرفتند که باید حضور خود را پررنگ‌تر کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به بیش از ۷۰ درصد مطالبات مردمی در تماس با سامانه صامد در حضور مسئولان پاسخ داده شد و مابقی هم در دستور کار اداره کل نظارت ارزیابی و عمکرد بارزسی این مرکز قرار دارد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مطالبه گری مردمی از اعضای دولت را به عنوان امانت داری در طرح شکایات و پیگیری امورات بیان کرد و گفت: این مرکز تا آخرین دستوری که صادر شده اما به اقدام نرسیده را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

صالحی درباره حضور رئیس جمهور در سامانه پاسخگویی برخط برای دومین بار گفت: حضور دولتمردان و شخص رییس جمهوری در این مرکز و در کوچه معروف به نام خدمت درهیچ دولتی سابقه نداشته و در گفت و گویی که درهفته گذشته با رئیس جمهور داشتم، برای حضور مجدد در سامانه پاسخگویی برخط به تماس های مردمی اظهار تمایل کرد که منتظر حضور آیت الله رئیسی در این مرکز هستیم.

ثبت بیش از ۲۰۰ درخواست مردمی در سفر رئیسی به چهارمحال

وی درباره درخواست ثبت شده در سفر اخیر رئیس جمهوربه استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که ۲۰۰هزار درخواست ثبت شده است و این در حالی است که درسفر استانی دور نخست به چهارمحال بختیاری ۹۹ درصد درخواست ها تا مرجله انجام اقدام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: در هیچ دولتی سابقه نداشته که تماس های برخط با سامانه ۱۱۱ به میزانی که مردم اعتماد کردند تنها با یک تماس امکان ثبت مطالبه وجود داشته باشد و این به طور تصاعدی در حال افزایش و نشان دهنده اعتماد مردم است.

صالحی گفت: تلاش می کنیم روش الکترونیکی کردن تماس‌ها را در دولت سیزدهم به شکل های مختلف با اعتماد بیشتر زمینه برای بیان درخواست ها به اعضای دولت فراهم شود./ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار