حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟ پزشکیان: با اسنپ‌بک نمی‌توان جلوی ما را گرفت واکنش محمد مخبر به فعال شدن اسنپ بک؛ ایران چالش را به فرصت تبدیل می‌کند علم‌الهدی: مشکل آمریکا دین‌داری، استقلال و عزت ایران است عارف: جامعه در پرداخت مالیات نباید احساس ظلم کند خطیب نماز جمعه تهران: انقلاب اسلامی پرچم عفاف و هویت زن مسلمان را برافراشت قائم‌پناه: دغدغه پزشکیان، ارتقای جایگاه، کرامت و اثربخشی کارمندان است رفیع‌زاده: اصلاح نظام اداری و کوچک‌سازی دولت ادامه‌دار خواهد بود پزشکیان: تلاش ما این است که اسنپ‌بک فعال نشود شهادت یک بسیجی در عملیات تروریستی در ایرانشهر سردار کارگر: در برابر جنگ ترکیبی دشمن، تهاجم ترکیبی خواهیم داشت جلسه فوق‌العاده دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور سردار دلیری: تروریست‌های اسرائیلی ‌منتظر پاسخ محکم نیروهای مسلح ایران باشند‌ مخبر: اگر اقتدار ملی کشور حفظ شود دشمن به فکر جنگ نمی‌افتد سرلشکر موسوی: ایران به دنیا ثابت کرده که هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده است

صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یک‌سالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمران از صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم خبر داد و دستگاههای برتر در پیگیری مطالبات مردمی را معرفی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 28
کد خبر: ۲۱۵۸۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت السلام احمد صالحی روز سه شنبه  و در یکسالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمران به تماس های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: این سامانه فعالیت خود را از ۶ آذر سال گذشته با حضور اعضای کابینه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری آغاز کرد و تا به امروز ۶۱ برنامه برگزار شد. همچنین ۶۰۱ مورد دستورات عمومی از سوی اعضای کابینه صادر شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از سه وزارتخانه برتر در پیگیری مطالبات مردمی نام برد که بر این اساس وزارت خانه های آموزش پرورش، ارتباطات و بهداشت و درمان در صدر قرار دارند که وزاری این دستگاه چهار بار در سامانه پاسخگویی برخط به تماس‌های مردمی حضور یافتند و مابقی اعضای کابینه بین سه، دو و یک بار هم در کوچه برکت حاضر شدند.

صالحی این را هم گفت که برخی از وزارتخانه‌هایی که یک بار در این مرکز حاضر شدند تذکر گرفتند که باید حضور خود را پررنگ‌تر کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به بیش از ۷۰ درصد مطالبات مردمی در تماس با سامانه صامد در حضور مسئولان پاسخ داده شد و مابقی هم در دستور کار اداره کل نظارت ارزیابی و عمکرد بارزسی این مرکز قرار دارد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مطالبه گری مردمی از اعضای دولت را به عنوان امانت داری در طرح شکایات و پیگیری امورات بیان کرد و گفت: این مرکز تا آخرین دستوری که صادر شده اما به اقدام نرسیده را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

صالحی درباره حضور رئیس جمهور در سامانه پاسخگویی برخط برای دومین بار گفت: حضور دولتمردان و شخص رییس جمهوری در این مرکز و در کوچه معروف به نام خدمت درهیچ دولتی سابقه نداشته و در گفت و گویی که درهفته گذشته با رئیس جمهور داشتم، برای حضور مجدد در سامانه پاسخگویی برخط به تماس های مردمی اظهار تمایل کرد که منتظر حضور آیت الله رئیسی در این مرکز هستیم.

ثبت بیش از ۲۰۰ درخواست مردمی در سفر رئیسی به چهارمحال

وی درباره درخواست ثبت شده در سفر اخیر رئیس جمهوربه استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که ۲۰۰هزار درخواست ثبت شده است و این در حالی است که درسفر استانی دور نخست به چهارمحال بختیاری ۹۹ درصد درخواست ها تا مرجله انجام اقدام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: در هیچ دولتی سابقه نداشته که تماس های برخط با سامانه ۱۱۱ به میزانی که مردم اعتماد کردند تنها با یک تماس امکان ثبت مطالبه وجود داشته باشد و این به طور تصاعدی در حال افزایش و نشان دهنده اعتماد مردم است.

صالحی گفت: تلاش می کنیم روش الکترونیکی کردن تماس‌ها را در دولت سیزدهم به شکل های مختلف با اعتماد بیشتر زمینه برای بیان درخواست ها به اعضای دولت فراهم شود./ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار