یورش مجدد صهیونیست‌ها به شهر و اردوگاه «جِنین»-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

یورش مجدد صهیونیست‌ها به شهر و اردوگاه «جِنین»

حدود ۵۰ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه به شهر و اردوگاه جِنین در کرانه باختری هجوم آورده و رزمندگان فلسطینی نیز با آنها درگیر شدند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۶۹۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از یورش مجدد نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

 

خبرگزاری «شهاب» در این‌باره نوشت که حدود ۵۰ خودروی نظامی به جنین هجوم آورده و بیمارستان دولتی این منطقه را محاصره کردند.

 

بر این اساس، رزمندگان مقاومت فلسطین نیز با اشغالگران درگیر شده و خودروهای آنها را با دستگاه‌های انفجاری قوی هدف قرار دادند.

 

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد نظامیان صهیونیست در جریان تهاجم گسترده به شهر و اطراف اردوگاه جنین، تک‌تیراندازهایی را در چندین ساختمان مستقر کردند.

 

همچنین گفته می‌شود که برق در چندین منطقه از اردوگاه جنین همزمان با یورش اشغالگران به این منطقه قطع شده است.

 

پیش از این نیز ارتش و سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، بعد از حمله به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری در بیانیه‌ای مشترک مدعی ترور فرمانده گردان جنین شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده