اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای سفر‌های اربعین به مرز چذابه مبلغ و شرایط وام اربعین دانشجویی اعلام شد + جزئیات زمان شارژ کالابرگ الکترونیک دهک‌های چهارم تا هفتم اعلام شد شرایط خرید ارز اربعین در «بله» اعلام شد آخرین قیمت‌ها در بازار تجاری/ دلار توافقی چند شد؟ دادستان کل کشور: افزایش قیمت برنج در شرایط فعلی به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست جزئیات دریافت تسهیلات مسکن کارگری واریز حقوق تیر بازنشستگان از فردا یکشنبه ۲۹ تیر خرید طلای آنلاین شرطی شد + جزئیات قیمت سکه امروز شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۴ / نیم سکه چند شد؟ قیمت طلا امروز شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۴ / طلای ۱۸ عیار چقدر افزایش داشت؟ عبور مصرف برق از ۸۰ هزار مگاوات / استان‌های پر مصرف کدام‌اند؟ قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۴ + جدول قیمت سکه پارسیان، امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۴ آبفا: ذخایر سد‌های تهران در پایین‌ترین وضعیت خود قرار دارد/ مجتمع‌های مسکونی چند طبقه، مخزن و پمپ نصب کنند

ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از ۲۲ شرکت، ۱۴ شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 08
کد خبر: ۲۱۷۴۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند و بقیه شرکت‌ها طبق قانون بودجه 1402 تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه جامع خدمات، پاسخ دهند.

 

حمید محله‌ای گفت: زیرساخت‌های لازم برای اتصال شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده را برای اتصال به سامانه جامع خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.

 

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند، اما هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشده اند.

 

محله‌ای در ادامه گفت: طبق آیین نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه 1402 شرکت‌های خودرویی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس ازفروش که در سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح می شود پاسخ دهند.

 

به گفته محله‌ای یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اتصال شرکت‌های خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش شفافیت ارائه خدمات آن‌ها و ایجاد امکان شکایت از عملکرد این شرکت‌ها توسط مردم است.

 

لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کنندگان همه شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده موظف هستند خدمات پس از فروش ارائه دهند و بر اساس ساز و کار‌های وزارت صمت این خدمات باید در بستر سامانه جامع خدمات پس از فروش اتفاق بیفتد./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار