امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می‌کنیم-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می‌کنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو‌های مسلح بسیار پر اهمیت است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 10
کد خبر: ۲۱۷۶۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که صبح امروز (یکشنبه 19 آذرماه) در این دانشگاه برگزار شد، گفت: شما دانشجویان، آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید.

 

وی افزود: دانشگاه، محلی مقدس در جهت توسعه علم و دانش برای کشور بوده و دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری یکی از قطب‌های برتر حوزه علم و دانش ارتش است.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو‌های مسلح بسیار پر اهمیت است.

 

امیر واحدی خطاب به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، گفت: شما عزیزان باید هر لحظه به علم، دانش و تخصص خود افزون کنید. در نیروی هوایی ارتش نیاز به افسرانی با دو بال تعهد و تخصص داریم که در این راستا، دوران آموزش در دانشگاه زمان بسیار ارزشمندی است و شما باید این دو بال را تقویت کنید.

 

وی ادامه داد: شما دانشجویان عزیز باید در زمینه رشد علم و دانش، تمام تلاش خود را بکار گیرید و در کنار آموزش، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه متعهد باشید.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: شما دانشجویان عزیز ثروت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستید، لذا باید مراقب خود باشید، به مقوله ایمان و اخلاق به طور ویژه‌ای توجه کنید و در رفتار، کردار و گفتار، یک افسر تراز انقلاب اسلامی باشید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده