پاسخ فلاحت‌پیشه به اظهارات تند پناهیان علیه نمایندگان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

پاسخ فلاحت‌پیشه به اظهارات تند پناهیان علیه نمایندگان

شخصا با مصاحبه‌های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین‌های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
کد خبر: ۲۱۷۶۹

به گزارش راهبرد معاصر ، حشمت الله فلاحت پیشه در توئیتی صریح پاسخ توهین‌های پناهیان به نمایندگان مجلس را داد و او را «منبرنشین‌های پاکتی» خطاب کرد.

 

علیرضا پناهیان، اخیرا اظهارات تندی را علیه نمایندگان مجلس مطرح کرده و گفته بود «مرد‌هایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده، در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون سوءاستفاده میکنند. چرا با شفاف سازی رای تان در مجلس مخالفت می‌کنید؟ بگویید چه غلطی می‌کنید!»

 

اظهارات این روحانی تندرو با انتقاداتی همراه شد، آنچه که حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی نوشته است.

 

شخصا با مصاحبه‌های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین‌های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می‌کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت شفاف بگویند برای پراکندن این عربده‌های غیراخلاقی، پاکت چند میلیونی دریافت می‌کنند؟

منبع :فرارو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار