قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۷ شهریور ۹۸-راهبرد معاصر

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۷ شهریور ۹۸

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۴ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۱۵ هزار تومان شده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
کد خبر: ۲۱۷۸۵

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز بازار به شکل کلی صعودی شد و دلار در بازار تهران هم با افزایش قیمت به ۱۱,۶۷۰ (یازده هزار و ششصد و هفتاد ) تومان رسید.

 

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۱۳۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۵ هزار و ۶۸ تومان قیمت دارد.

 

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲۰ هزار تومان است.

 

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۰۷ دلار رسیده است.

 

ارز مسافرتی ۱۳۲۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۸۰۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد.

 

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان است.

 

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت این ارز نیز نسبت به دیروز ۲۰۰ تومان رشد کرده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار