سود ۳۲ میلیارد دلاری آمریکا از کشتن فلسطینی‌ها-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سود ۳۲ میلیارد دلاری آمریکا از کشتن فلسطینی‌ها

رئیس جمهور ونزوئلا، جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را یک جنگ تجاری خونین و شیطانی توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 12
کد خبر: ۲۱۸۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، امروز سه‌شنبه فاش کرد که شرکت‌های بزرگ تسلیحاتی به‌ویژه آمریکایی‌ها در طی دو ماه ۳۲ میلیارد دلار تسلیحات به قیمت خون کودکان، زنان و سالمندان فلسطینی فروختند. او تاکید کرد این توحش است.

 

براساس گزارش المیادین، مادورو در یک مصاحبه تلویزیونی که امروز منتشر شد گفت: جنگ در نوار غزه یک جنگ تجاری خونین و شیطانی است که تاریخ هرگز شاهد چنین جنگی نبوده است. جنایت‌ها و نسل کشی‌های اسرائیل (علیه غزه) ما را به یاد شنیع‌ترین جنایات آدولف هیتلر (رهبر نازی‌ها) می‌اندازد.

 

او افزود: ما به صحبت درباره جنایات اسرائیل ادامه خواهیم داد، ما هرگز سکوت نخواهیم کرد و نمی‌توانیم در مقابل جنایات این وحشی‌گری سکوت کنیم.

 

رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت که جنایات اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینی‌ها فراتر از هولوکاست است، جایی که میلیون‌ها یهودی در اردوگاه‌های کار اجباری در آلمان نازی نابود شدند.

 

کشور‌های آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا، کوبا، بولیوی، شیلی و کلمبیا پیشتر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را که منجر به شهادت بیش از ۱۸۰۰۰ نفر شده است، محکوم کرده بودند.

 

چند هفته پیش، ونزوئلا از جامعه جهانی خواست فورا وارد عمل شود و نسل کشی این رژیم علیه فلسطینیان را متوقف کند. کاراکاس تاکید کرد که این جنایات با تمام قوانین و هنجار‌های بین المللی در تضاد است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار