کارت‌های بانک آینده منقضی می‌شود؟ دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران: با خروج اتباع دستمزد کارگران مسکن ۲.۵ برابر شد مهلت تکمیل تعهدنامه فرزندان و نوادگان دختر بازمانده تا ۱۵ آبان جزئیات پرداخت حقوق بازنشستگان و معوقات فروردین ۱۴۰۴ اعلام شد حقوق ۱۴۰۵؛ آیا کارگران نفس تازه خواهند کشید؟ قیمت جدید گوشت قرمز منجمد قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ + جدول ایران‌خودرو بدون نیاز به گواهینامه و بلوکه کردن حساب، خودرو عرضه می‌کند + شرایط ثبت نام قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ آغاز فرآیند ارزش‌گذاری دارایی‌های بانک آینده + فیلم جزئیات عرضه خودرو‌های وارداتی در بورس کالا تاریخ شارژ کالابرگ آبان ۱۴۰۴ رئیس بانک مرکزی: ادغام بانک آینده با بانک ملی، حاصل همکاری سه قوه است/ هیچ‌گونه ناترازی‌ای از این ادغام، به بانک ملی منتقل نخواهد شد پیش بینی قیمت دلار و بازار ارز دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۴

هواپیماهای ATR برجامی به تدریج وارد ناوگان می‌شود

مدیرعامل هما گفت: تا امروز ۲ فروند ای‌تی‌آر وارد چرخه شد و یک فروند تا یک ماه آینده وارد چرخه می‌شود بقیه به محض تامین قطعه وارد ناوگان می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 19
کد خبر: ۲۱۹۱۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، شمس‌الدین فرزادی‌پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه، اظهار داشت: ضمن آنکه ارتقای کیفیت خدمات را در مناطق کمتر برخوردار دنبال می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه از نیمه دی‌ماه پروازهای عمره برقراری می‌شود،گفت: آمادگی برای انجام حج عمره داریم.


وی اظهار کرد: تا امروز ۲ فروند ای‌تی‌آر وارد چرخه شد و یک فروند تا یک ماه آینده وارد چرخه می‌شود بقیه به محض تامین قطعه وارد ناوگان می‌شود.


فرزادی‌پور اطهار داشت: هما در راستای حمایت از تولید داخل این آمادگی دارد که هر هواپیمایی که در حوزه فعالیت و ماموریتش باشد استفاده کند، در مورد هواپیمای سیمرغ هنوز مشخصات خاصی برای ما ارسال نشده است، این هواپیما کارگو و برای انتقال بار است، تغییراتی در پلتفرم ایران ۱۴۰ اجرا شده است و قابلیت حمل بار تا ۸ تن دارد.


مدیرعامل هما تاکید کرد: هر محصول هوایی که وارد بازار شود متناسب با نیاز شرکت و‌ وضعیت ایرلاین تصمیم‌اخذ می‌شود بکارگیری شود یا خیر، اگر هواپیمای سیمرغ وارد بازار شود و‌ مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری را اخذ کند قطعا ما هم استفاده نمی‌کنیم.

 

وی بیان کرد: واگذاری هما از سال‌های گذشته مطرح بوده و از بحث خارج شده است واگذاری هما کار مشکلی است اما من به عنوان متخصص می‌گویم همه کشورهای دنیا که صاحب صنعت هوایی هستند یک ایرلاین ملی وحامل پرچم دارند و برای ایران هم وجود یک ایرلاین ملی واجب است.

 

فرزادی‌پور با بیان اینکه همزمان با مدیرعامل هما پرواز هم انجام می‌دهم، گفت: یک خلبان باید حداقل‌های پروازی را داشته باشد ما هیچ وقت فراتر از آن حداقها پرواز نکردیم و روزهای تعطیل پرواز کرده‌ایم.

 

وی در پاسخ به سوال فارس گفت: بدهی هما به بانک صنعت و معدن بابت هواپیماهای برجامی در حال طی مراحل قانونی است که امیدواریم نتیجه بگیریم، عددی که امروز به عنوان بدهی مطرح می‌شود درصد بالایی از آن صرفا به دلیل افزایش نرخ ارز است مکاتباتی در موضوع بودجه ۱۴۰۳ در این باره داشته‌ایم./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار