ادعای تل‌آویو درباره پایان عملیات در جبالیا-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ادعای تل‌آویو درباره پایان عملیات در جبالیا

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی پایان عملیات نظامی در منطقه جبالیا شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 20
کد خبر: ۲۱۹۳۶۰

به گزارش راهبرد معاصر ،‌رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود علیه باریکه غزه را از هفتم اکتبر آغاز و عملیات زمینی را نیز از ۲۷ اکتبر به طور رسمی شروع کرد. طی این مدت این رژیم هیچ تفاوتی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نشده و نسل کشی گسترده‌ای را علیه فلسطینیان در غزه منحصه ظهور رسانده است.

 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) مدعی شد عملیات در منطقه جبالیا به طور کامل پایان یافته است.

 

سرتیپ ایتزیک کوهن، از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: جبالیا اکنون دیگر آن جبالیایی نیست که پیش از این بوده است. ما صد‌ها تن از تروریست‌ها را کشته و بیش از ۵۰۰ تن از مظنونان را دستگیری کردیم.

 

وی افزود: برخی از دستگیر شدگان در حادثه حمله هفتم اکتبر به اسراییل شرکت داشته اند. ارتش اسراییل اکنون با آزادی عمل در حال مانور دادن در قلب غزه است.

 

این مقام صهیونیست بدون ارائه شواهدی مدعی شد: شاخه شمالی گردان حماس به طور کامل نابود شد. بخش‌های قابل توجهی از این گردان نابود و ساختار نظامی آن به طور کامل از بین رفت.

 

وی در پایان از نابودی خانه ۵۷ تن از رزمندگان جنبش حماس که در حمله هفتم اکتبر به سرزمین‌های اشغالی دست داشته اند خبر داد.

 

ادعا‌های مقامات صهیونیست در حالی مطرح می‌شود که جنبش حماس امروز از نابودی ادوات نظامی ارتش صهیونیستی و کشته شدن ۸ تن از نظامیان این رژیم خبر داد. جنبش جهاد اسلامی نیز از کشته و زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست در عملیات این گروه در منطقه شجاعیه خبر داد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده