نقطه‌زنی موشک‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نقطه‌زنی موشک‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان تصاویری از حمله موشکی رزمندگان مقاومت به پایگاهی اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 23
کد خبر: ۲۱۹۶۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، تصاویری از لحظه حمله موشکی به پایگاه اسرائیلی «دوفیف» در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.

 

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله در حمایت مردم پایدار غزه، پشتیبانی از نیروهای مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات تجاوزکارانه اخیر اسرائیل به روستاهای لبنان انجام شده که به دنبال آن یک شهروند لبنانی به شهادت رسید و یک نفر دیگر مجروح شد.

 

این تصاویر در حالی منتشر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز، امروز اعلام کرده بود یک نظامی خود را در حمله موشکی حزب‌الله از دست داده و یکی دیگر از نیروهایش در این حمله مجروح شده است.

 

بیمارستان «رمبام» در حیفا نیز شامگاه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد یک نظامی اسرائیلی که در حملات راکتی در مرزهای شمالی به‌شدت مجروح شده، امروز به این بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون تحت جراحی قرار دارد.

 

با این حال، مقاومت اسلامی لبنان همواره تاکید دارد که آمار اعلام‌شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات دقیق نیست و آمار واقعی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند.

 

روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نیز اخیرا با انجام تحقیقاتی در این خصوص فاش کرد آماری که ارتش اسرائیل از مجروحان نظامی اعلام می‌کند با آمار اعلام‌شده از سوی بیمارستان‌ها همخوانی ندارد و تعداد تلفات بسیار بیشتر از آمار اعلام شده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده