حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست

گردان‌های «شهید ابوعلی مصطفی» از حمله موشکی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف گذرگاه «کرم ابوسالم» نوار غزه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۷۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ با گذشت ۲۴۰ روز از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های «شهید ابوعلی مصطفی» اعلام کرد که یگان موشکی این گردان‌ها نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف گذرگاه «کرم ابوسالم» نوار غزه با موشک‌های «۱۰۷» هدف قرار داده است.

نیرو‌های «شهید عمر القاسم» نیز از حمله موشکی مبارزان این گردان‌ها به موضع پشتیبانی صهیونیستی «صوفا» واقع در شرق رفح خبر داد.

بر اساس اعلام نیرو‌های شهید عمر القاسم این حمله موشکی علیه موضع صهیونیستی «صوفا» با استفاده از موشک‌های کوتاه‌برد «۱۰۷» به انجام رسیده است.

گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب ورودی صلاح الدین در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

علاوه بر این رسانه‌های خبری گزارش دادند که صدای تیراندازی و چندین انفجار در اطراف محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه به گوش رسیده است و بالگرد‌های امداد و نجات ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه فرود آمده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک بالگرد صهیونیستی حامل نظامیان زخمی‌شده ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد‌های جاری در نوار غزه، در بیمارستان صهیونیستی «شعاری تصیدق» واقع در سرزمین‌های اشغالی فرود آمده است.  / المیادین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده