قطعی گسترده برق در سرزمین‌های اشغالی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

قطعی گسترده برق در سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی بامداد سه‌شنبه از قطع‌شدن برق در بخش گسترده‌ای از مرکز و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 26
کد خبر: ۲۲۰۳۱۱

به گزارش راهبرد معاصر،‌ رسانه‌های صهیونیستی بامداد سه‌شنبه از قطع‌شدن برق در بخش گسترده‌ای از مرکز و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

بر اساس گزارش‌ها، بخش‌های وسیعی از الجلیل، صفد، حیفا، عسقلان، اشدود، نتانیا، دیمونا و تل‌آویو در خاموشی فرورفته‌اند.

 

به‌گفته منابع صهیونیستی با اینکه دلیل و جزئیاتی از این قطعی برق گسترده مشخص نیست، اما احتمال حمله سایبری درحال بررسی است.

 

شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که سراسر فلسطین اشغالی دچار قطعی گسترده برق شده و صهیونیست‌ها اکنون در حال تجربه کوچکی از «دوران عصر حجر» هستند.

 

دقایقی بعد مدیرعامل شرکت برق رژیم صهیونیستی مدعی شد که دلیل این خاموشی، خارج‌شدن دو واحد تولید برق در ایستگاه رابین و اشکول از مدار است که علت آن هنوز مشخص نشده است.

 

شرکت برق رژیم اشغالگر قدس ضمن اشاره به تحت تأثیر قرار گرفتن حداقل ۱۵۰ هزار مشترک در سراسر فلسطین اشغالی، حمله سایبری را رد کرده و مدعی شد که نقص فنی در نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی دلیل قطعی برق است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده