تشدید بمباران بامدادی در بخش‌های مختلف غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تشدید بمباران بامدادی در بخش‌های مختلف غزه

ده‌ها حمله هوایی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های گذشته تاکنون تعداد زیادی شهید و زخمی برجای گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 01
کد خبر: ۲۲۱۳۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در نزدیکی مسجد بلال واقع در غرب خان یونس تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه شهید شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مانند سه ماه گذشته محله‌ها و منطقه‌های مختلف نوار غزه به ویژه مرکز شهر خان یونس واقع در جنوب این باریکه را زیر آتش خود قرار داد.

 

صدای یک انفجار شدید نیز در منطقه مرکزی نوار غزه به گوش رسیده است.

 

گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع حمله‌های جدید علیه منطقه‌های جنوب شرق شهر خان یونس حکایت دارد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف مسجد ابوداوود واقع در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های توپخانه ای علیه منطقه‌های اطراف جبالیا واقع در شمال نوار غزه و محله التفاح در شرق این منطقه شدت گرفته است.

 

همزمان با تشدید بمباران بخش‌های مختلف شهر خان یونس درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در شرق و شمال این شهر افزایش یافته است.

 

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست کم ۲۵ حمله طی چند ساعت گذشته علیه شهر خان یونس انجام داده اند. در جریان بمباران محله قیزان رشوان واقع در جنوب شرق شهر خان یونس تعداد دیگری از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

از سوی دیگر شبکه فلسطین الیوم به نقل از دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه گزارش داد: بیش از هفت هزار فلسطینی زیر آوار حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مانده اند.

 

در ادامه این گزارش آمده است: ۷۰ درصد از این آمار را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

 

این نهاد دولتی در نوار غزه تاکید کرد: ۳۳۱ مسجد در اثر حمله‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به صورت کلی یا جزئی تخریب شده اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده