واکنش محمد برزگر به استعفای یحیی گل محمدی-راهبرد معاصر

واکنش محمد برزگر به استعفای یحیی گل محمدی

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی گل‌محمدی استعفا می‌کند حتماً همه جوانب را سنجیده است اما امیدوارم این استعفا پذیرفته نشود.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 02
کد خبر: ۲۲۱۵۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد برزگر درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی به دو بخش مختلف تقسیم می‌شد. در نیمه اول پرسپولیس بازی بهتری ارائه داد و به گل هم رسید. با توجه به اینکه میزبان در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته بود طبیعی بود که مقابل تماشاگرانش برای کسب نتیجه تلاش کند. بنابراین پرسپولیس با سرعت ملایم پیش رفت و بازی را در نیمه اول در دست گرفت.

وی افزود: در نیمه دوم مس رفسنجان برای جبران نتیجه به میدان آمد و در این کار هم موفق بود. برای آنها که چند هفته نتیجه نگرفتند، مساوی کافی بود. ضمن اینکه طبق قاعده کلی هر تیمی مقابل استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد با فشار مضاعفی روبه‌رو می‌شود. از قبل بازی پیش‌بینی می‌کردم که مس رفسنجان از نظر روحی- روانی می‌تواند تیم خطرناکی باشد. با این حال پرسپولیس باید تمام هم و غم خود را برای پیروزی در این مسابقه به کار می‌برد. شاید تاکتیک یحیی گل‌محمدی در این مسابقه جواب نداد.

برزگر در مورد مشکلات خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: تیم نیاز به مهاجم دارد. اگر جذب لوکادیا قطعی شود، او می‌تواند بخش زیادی از مشکلات خط حمله سرخپوشان را حل کند. در حال حاضر نبود مهاجم گلزن و مدافع میانی، پرسپولیس را آزار می‌دهد. با این حال هواداران باید صبور باشند.

وی درباره نقاط ضعف خط دفاع پرسپولیس تصریح کرد: بعد از مصدومیت بعضی نفرات مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، تیم به یک مدافع میانی شش دانگ نیاز دارد. در سمت چپ دفاعی هم محمدمهدی احمدی از نظر فنی مورد پسند و علاقه‌ام است. ای کاش یحیی گل‌محمدی زودتر از اینها به او فرصت می‌داد و به صورت پله پله او را به ترکیب اصلی می‌آورد تا کامل جا بیفتد.

برزگر درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس عنوان کرد: وقتی یحیی گل‌محمدی استعفا می‌کند حتماً همه جوانب را سنجیده است. او قطعاً شرایط پرسپولیس را بهتر از همه ما می‌داند اما امیدوارم این استعفا قطعی نشود و به تیم بازگردد. ای کاش باشگاه با این استعفا موافقت نکند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده