رئیس سازمان انرژی اتمی اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رئیس سازمان انرژی اتمی اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد

رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی امروز کرمان گفت: یقیناً این اقدام تروریستی پاسخی کوبنده از سوی سربازان رشید سپاه اسلام به همراه خواهد داشت و عاملان و آمران این جنایت بسزای عمل خود خواهند رسید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 03
کد خبر: ۲۲۱۸۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی امشب (چهارشنبه) ۱۳ دی ماه در پیامی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه و مظلوم را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با تأثر و تأسف فراوان امروز در دیار سردار بزرگ ایران زمین، توسط دشمنان خبیث و فرومایه، جمعی از هموطنان بیگناه و عزیزمان به شهادت رسیدند و دعوت حق را در مسیر عطرآگین گلزار شهدای استان کرمان لبیک گفتند. اکنون بر دل‌های ملت بزرگ ایران داغی بزرگ و فراموش‌نشدنی موج می‌زند.

وی افزود: یقیناً این اقدام تروریستی و سفاکانه که از روی بیچارگی و اندیشه رو به زوال جنایتکاران زمانه نشات می‌گیرد؛ پاسخی کوبنده از سوی سربازان رشید سپاه اسلام به همراه خواهد داشت و عاملان و آمران این جنایت بسزای عمل خود خواهند رسید.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی عمیق با خانواده محترم شهدا، از درگاه حضرت احدیت برای مجروحان این اقدام جنایتکارانه سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌کنم. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار