شهادت ۲ امدادگر هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان-راهبرد معاصر

شهادت ۲ امدادگر هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان

«علیرضا سعادت ماهانی» و «مکرمه حسینی» دو تن از امدادگران هلال احمر استان کرمان در حادثه تروریستی شهدای کرمان به فیض شهادت نایل آمدند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 04
کد خبر: ۲۲۱۹۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا سعادت ماهانی امروز در حین امدادرسانی به مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

"علیرضا سعادت ماهانی" دومین امدادگر شهید هلال‌احمر در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است.

عصر امروز "مکرمه حسینی"، عضو جوان امدادگر هلال‌احمر نیز در حین امدادرسانی به مجروحان و در انفجار دوم، به شهادت رسید.

حسام الشرقاوی رئیس دفتر منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) حادثه تروریستی و شهادت امدادگر هلال احمر در گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

وی اخبار این حادثه تروریستی در ایران را بسیار ناراحت کننده توصیف کرد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در پیامی شهادت ۲ امدادگر جوان هلال‌احمر در حادثه تروریستی امروز در مسیر گلزار شهدای استان کرمان را تسلیت گفت.

وی در این پیام تاکید کرد: بی‌تردید نیرو‌های امدادگر و نجاتگر، سرمایه‌های اصلی هلال‌احمر هستند و فقدان یکی از آنان غمی‌بزرگ بر پیکر بزرگترین خانواده امدادی و داوطلبی کشور است، اما شهادت این دو جوان امدادگر، در سالروز ولادت پرسعادت بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه‌زهرا (سلام‌الله علیها) در حالی که در جبهه امدادرسانی به مجروحان حادثه تروریستی کرمان خدمت می‌کردند، این داغ سنگین را قابل تحمل‌تر می‌کند.

کولیوند تاکید کرد: واقعه امروز ثابت کرد که راه امدادگران جمعیت هلال‌احمر، همان راه مقدس شهداست، زیرا هدف هر دو مسیر، نجات جان انسان‌های مظلوم در سخت‌ترین شرایط است.

در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ۹۵ نفر از هموطنان شهید و ۲۱۱ نفر مصدوم شدند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار