واکنش هنیه به سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

واکنش هنیه به سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه

رئیس دفتر سیاسی حماس به سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۱۵ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 05
کد خبر: ۲۲۲۰۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به سفر بلینکن وزیر خارجه آمریکا به منطقه واکنش نشان داد.

 

وی افزود: امیدواریم بلینکن در سفر خود به منطقه برای توقف جنگ در غزه در راستای پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین تلاش کند.

 

هنیه گفت: امیدواریم او از ۳ ماه گذشته درس گرفته باشد و به خطاهای واشنگتن در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی پی برده باشد.

 

وی بیان کرد: از مسئولان کشورهای اسلامی و عربی انتظار داریم به واشنگتن اعلام کنند که ثبات و امنیت منطقه در گرو قضیه فلسطین خواهد بود.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: تا زمانی که ملت ما آزادی خود را به دست نیاورد و کشور مستقل فلسطین تشکیل نشود، کشتارها و ویرانگری نمی تواند امنیت و ثبات به ارمغان بیاورد.

 

آن گونه که «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است بلینکن به منظور رایزنی درباره «افزایش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و جلوگیری از گسترش جنگ غزه در منطقه» پس از تل‌آویو به کرانه باختری، ترکیه، یونان، اردن، قطر، امارات، مصر، و عربستان سعودی سفر خواهد کرد./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار