زاکانی: استقبال از طرح «من شهردارم» فوق‌العاده بوده است-راهبرد معاصر
خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید یک تکاور ایرانی در درگیری مسلحانه به شهادت رسید + جزئیات

زاکانی: استقبال از طرح «من شهردارم» فوق‌العاده بوده است

شهردار تهران با بیان اینکه طرح «من شهردارم» زمینه امید گسترده‌ای را ایجاد کرده، گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و سیصد و 352 نفر نفر در این طرح ثبت نام کردند و نظر دادند که یک این رکورد فوق العاده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۸ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 08
کد خبر: ۲۲۲۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر،‌ علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هیات دولت؛ درباره تعداد ثبت نام در طرح «من شهردارم» گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و سیصد نفر در این طرح ثبت نام کردند و نظر دادند که یک این رکورد فوق العاده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۵۰ هزار نفر شرکت کردند که در نتیجه ۱۴۶۲ طرح انتخاب شد که که عمده آنها الان تمام شده است. فکر می‌کنم یک ماه پیش که مرور کردم ۱۸ طرح آن شروع نشده بود که تملک می‌خواست و آن هم گفتیم شروع کنند.

 

زاکانی یادآور شد: کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند خودشان هم به نوعی به‌عنوان ناظر طرح هستند، لذا با توجه به این مسئله و همچنین اتمام عمده طرح ها، این یک زمینه امید گسترده‌ای را ایجاد کرده که بحمدالله می بینیم ۳۵۰ هزار نفر شرایط فعلی به بالای یک میلیون نفر مشارکت رسید است.

 

طرح «من شهردارم» چیست؟

مجید باقری معاون شهردار تهران اخیرا گفته بود: این طرح من در حقیقت طرح ابتکاری است که در شهرداری تهران با خواستگاه نخبگانی آغاز شده است و کانال های ارتباطی میان شهرداری تهران با شهروندان را افزایش می دهد. از این حیث الگوی «من شهردارم» از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

وی همچنین تأکید کرده بود که طرح «من شهردارم» با ایجاد بستر مشارکت مردم فضایی را فراهم می کند که شهروندان خود تعیین کنند چه پروژه ای برای محله آنها اولویت است و به این ترتیب شهرداری تهران توسط مردم در محلات برنامه ریزی می کند.

 

وی با تأکید بر اینکه پروژه های مطرح شده از سوی شهروندان از پراکندگی گسترده ای در مناطق شهر تهران برخوردار هستند، ادامه داده بود: پروژه ها به تناسب جمعیت محلات تهران تقسیم شده اند. در حقیقت الگوی «من شهردارم» محله ای است که در هر محله تعدادی پروژه را شامل می شود و در میان آنها پروژه های اجتماعی، عمرانی، زیرساختی و... با تنوع گسترده ای وجود دارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار