اختصاص بیمه رایگان به مادران و کودکان و ارائه خدمات تغذیه‌ای + جزئیات-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

اختصاص بیمه رایگان به مادران و کودکان و ارائه خدمات تغذیه‌ای + جزئیات

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: تمام مادران باردار و شیرده و کودکان تا سن ۵ سالگی مشمول بیمه رایگان می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 09
کد خبر: ۲۲۲۶۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ به مادران و کودکان دهک‌های پایین درآمدی در صورت نیاز، خدمات تغذیه‌ای در قالب رایانه ارائه خواهد شد.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، به حمایت دولت سیزدهم از مادران و کودکان اشاره کرد و گفت: یکی از حمایت‌های دولت از مادران و کودکان آن‌ها پوشش رایگان بیمه‌ای تا انتهای سن ۵ سالگی کودکان و مادران آن‌ها خواهد بود.

خزعلی با بیان اینکه بیمه مادران از دوره بارداری شروع میشود، اظهار داشت: مادر تا پایان دو سال شیردهی بیمه خواهد بود و کودک نیز تا پایان ۵ سالگی از خدمات بیمه رایکان بهره‌مند خواهد شد.

معاون رئیس جمهور از پرداخت حق بیمه به صورت کامل از طرف دولت خبر داد و تصریح کرد: این طرح برای همه مادران و کودکان یکسان خواهد بود، به این معنا که اگر مادر و کودک بیمه باشند و یا تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نداشته باشند، در هر صورت از این طرح برخوردار می‌شوند.

او از ارائه خدمات تغذیه برای مادران باردار و شیرده که در دهک پایین درآمدی قرار دارند خبر داد و اظهار داشت: مادران در دوران بارداری و شیردهی در صورتی که در دهک‌های پایین درآمدی باشند، در قالب رایانه از خدمات تغذیه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

او ادامه داد: همچنین کودکانی که دچار بحران تغذیه هستند و یا بر اساس نمودار‌های بهداشتی رشد طبیعی ندارند، شامل دریافت این بسته حمایتی هستند. در عین حال مادر و کودک به صورت ماهانه مورد معاینه پزشکان متخصص قرار می‌گیرند تا مسائل جسمی و تعذیه‌ای آن‌ها به صورت صحیح مرتفع شود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده