به گزارش راهبرد معاصر ، اژدر شهابی پیش از شروع مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران در مورد مشکل بلیتفروشی و بسته شدن سایت فروش که باعث شد تعدادی از هواداران پشت گیت بمانند، اظهار داشت: بحث مشکل نیست بحث این است که سیستم سامانه فروش که شرکت توسعه و تجهیز مسئولیتش را برعهده گرفته است هیچکدام از باشگاهها در بلیتفروشی نقشی ندارند و بلیتفروشی از طریق سامانهای انجام میشود که در فضای اینترنت وجود دارد. آن طور که دوستان در شرکت توسعه و تجهیز گفتند اعلام کرده بودند که این سامانه صبح روز بازی از ساعت 8 و 9 صبح بسته میشود. طبق مصوباتی که ظاهراً دوستان میگویند.
وی افزود: شرکت توسعه باید از این لحاظ اطلاعرسانی میکرد تا این مشکلات به وجود نیاید و بگویند بلیتفروشی تا چه ساعتی انجام میشود تا هم اذیت نشوند و هم بدانند تکلیفشان چیست.
شهابی در مورد اینکه هواداران پشت در ماندهاند، گفت: باید روز بازی اعلام میکرد که از ساعتی مشخص بلیتفروشی انجام نمیشود. اینها در سامانه تعریف شده و مصوبه سازمان لیگ است که بلیتفروشی فقط باید به صورت الکترونیک باید انجام شود. اگر شرایط مناسب باشد مشکل حل میشود.