نخست وزیر پاکستان: متعهد به تحکیم روابط برادرانه با ایران هستیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نخست وزیر پاکستان: متعهد به تحکیم روابط برادرانه با ایران هستیم

نخست وزیر پاکستان با تجدید دعوت رسمی از آیت‌الله سید سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفر به این کشور، تاکید کرد: اسلام‌آباد متعهد به تحکیم روابط برادرانه میان دو کشور است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 29
کد خبر: ۲۲۵۸۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ انوار الحق کاکر در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه در اسلام‌آباد، با تاکید بر روابط نزدیک پاکستان و ایران بر تعهد کشورش برای تحکیم بیشتر روابط دوجانبه تاکید کرد.

نخست وزیر دولت موقت پاکستان همچنین بر لزوم رسیدگی به چالش‌های مشترک از طریق رویکرد‌های مشارکتی و تعامل فی مابین که ریشه در احترام به قوانین بین المللی و اصول منشور سازمان ملل متحد، به ویژه تمامیت ارضی و حاکمیت دو کشور دوست و همسایه دارد، تاکید کرد.

نخست وزیر پاکستان در دیدار با امیرعبداللهیان: متعهد به تحکیم روابط برادرانه خود با ایران هستیم + عکس

انوار الحق کاکر با ابلاغ سلام‌های گرم برای رئیس جمهوری اسلامی ایران، دعوت رسمی از آیت‌الله رئیسی برای سفر به پاکستان در اولین فرصت ممکن را تجدید کرد.

این سومین سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پاکستان از زمان آغاز کار دولت سیزدهم محسوب می‌شود. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده