آمار شهدای غزه به مرز ۲۸ هزار نفر رسید/ دیدار هیئت حماس با رئیس دستگاه اطلاعات مصر-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آمار شهدای غزه به مرز ۲۸ هزار نفر رسید/ دیدار هیئت حماس با رئیس دستگاه اطلاعات مصر

تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به مرز ۲۸هزار نفر رسید. رژیم صهیونیستی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ کشتار و جنایت در غزه مرتکب شده است که طی آن ۱۰۷ نفر شهید و ۱۴۲ نفر دیگر مجروح شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 09
کد خبر: ۲۲۷۵۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون، ۲۷ هزار و ۹۴۷ نفر شهید و ۶۷ هزار و ۴۵۷ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ کشتار و جنایت در غزه مرتکب شده است که طی آن ۱۰۷ نفر شهید و ۱۴۲ نفر دیگر مجروح شدند.

۲۱ شهید در اطراف بیمارستان ناصر در جنوب غزه

در تیراندازی و آتش نظامیان صهیونیست در اطراف بیمارستان ناصر واقع در جنوب نوار غزه که محل اسکان آوارگان فلسطینی است، ۲۱ نفر به شهادت رسدند.

شنیده شدن صدای انفجار در حیفا

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

منابع صهیونیستی از رهگیری شیء مشکوک در سواحل حیفا بدون فعال شدن آژیر هشدار خبر دادند.

دیدار هیئت حماس با رئیس دستگاه اطلاعات مصر در قاهره

منابع خبری گزارش دادند که هیئت حماس با عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، این دیدار ۴ ساعت به طول انجامید و قرار شد که دو طرف گفتگو‌ها و رایزنی‌های خود را ادامه دهند.

هیئت حماس به ریاست خلیل الحیه روز گذشته با هدف پیگیری مذاکرات در مورد آتش‌بس و توافق مبادله اسرا وارد قاهره شد.

شهادت ۲ فلسطینی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان اسرائیلی در خان یونس

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند، یک فرد سالخورده و یک جوان فلسطینی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به ضرب گلوله تک‌تیراندازان اسرائیلی به شهادت رسیدند.

درگیری مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در غرب غزه

منابع خبری از درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر صهیونیست در محله الرمال و الشیخ عجلین در غرب نوار غزه خبر دادند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده