«علی مطهری» سرلیست فهرست منتسب به لاریجانی شد-راهبرد معاصر
سرلشکر باقری: نیروهای مسلح آماده همکاری با دولت چهاردهم هستند پیام تبریک فرمانده کل ارتش به رئیس جمهور منتخب پیام مخبر به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب فرصت خدمتگزاری به ملت را مغتنم بشمارد ‌ پیام تبریک قالیباف به پزشکیان: مجلس از هیچ حمایتی از دولت فروگذار نخواهد کرد پیام تبریک فرمانده کل سپاه به مردم و منتخب ریاست‌جمهوری جلیلی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت پیام تبریک محسن رضایی به پزشکیان آرای نهایی "پزشکیان و جلیلی" به تفکیک استان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + جدول پیام رهبرانقلاب: حرکت بزرگ ملت ایران درخشان و فراموش نشدنی است نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب امروز برگزار می‌شود پیام‌های تبریک مقامات داخلی و خارجی به رئیس‌جمهوری منتخب پیام رهبر انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا واکنش حسن روحانی به پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری روند و نحوه استعفای مسعود پزشکیان در مجلس چگونه است؟

«علی مطهری» سرلیست فهرست منتسب به لاریجانی شد

فهرست منتسب به «علی لاریجانی» در حال نهایی شدن است و قرار است این لیست به سرلیستی «علی مطهری» وارد عرصه انتخابات شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 15
کد خبر: ۲۲۸۴۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  لیست‌های انتخاباتی تهران برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال نهایی شدن است و جریانات مختلف سیاسی تقریبا اعضای لیست‌های خود را نهایی کرده‌اند.

طبق اخبار واصله شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حال مصاحبه و گزینش کاندیداهای مختلف برای بستن لیست ۳۰ نفره خود است. تا کنون حضور «الهه راستگو» در لیست. ۳۰ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قطعی شده است.

راستگو پیش از این، عضویت در شورای اسلامی شهر تهران را در کارنامه خود داشته است.

همچنین طبق اخبار واصله فهرست تیم منتسب به «علی لاریجانی» نیز در حال نهایی شدن است و قرار است این لیست به سرلیستی «علی مطهری» وارد عرصه انتخابات شود.

«منصور حقیقت‌پور» نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی صحنه گردان فعالیت‌های انتخاباتی لیست نزدیکان «علی لاریجانی» است.

یکی از کاندیداهای منتسب به علی لاریجانی در گفت‌وگو با ایرنا گفته بود که ما به دنبال جذب افراد با سابقه کار نمایندگی از جریانات مختلف و حضور در انتخابات با این گروه از افراد هستیم./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده