بهره‌گیری سامانه پدافندی آرمان از موشک‌های «صیاد 3F»-راهبرد معاصر
11 شاخصه رهبر انقلاب برای انتخاب کابینه جدید محتمل‌ترین گزینه برای وزارت کشور دولت پزشکیان کیست؟ قالیباف: امروز باید با آن ۵۰درصدی که رأی نداده‌اند حرف بزنیم چرا دیدار نمایندگان بارهبر انقلاب باتاخیر دو ماهه برگزار شد؟ پزشکیان: انتخاب کابینه کار سختی است دولت چهاردهم برای استقرار باید چه فرآیندهایی را طی کند؟ رهبر انقلاب: در مسائل مهم صدای واحد از کشور شنیده شود/مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد انتقاد کوچک‌زاده از شورای راهبری انتخاب دولت پزشکیان نمایندگان مجلس به دیدار رهبری رفتند پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم قالیباف: سران رژیم صهیونیستی بدانند ابتکار عمل با نیروهای مقاومت است رئیس‌جمهور منتخب به مجلس رفت دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب در دستور کار امروز مجلس سرلشکر باقری: دولت سیزدهم اقدامات بسیاری برای تقویت بنیه دفاعی انجام داد سرلشکر سلامی: دولت سیزدهم در عرصه مقاومت با سپاه پاسداران همراه بود

بهره‌گیری سامانه پدافندی آرمان از موشک‌های «صیاد 3F»

مشاور امور پدافندی وزیر دفاع اظهار کرد: سامانه شهید آرمان (شهید آرمان علی‌وردی)، بسیار راهبردی است؛ زیرا می‌تواند با موشک‌های بالستیک و کروز مقابله کند. این سامانه از موشک‌های «صیاد 3F» عمودپرواز بهره می‌برد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 17
کد خبر: ۲۲۸۶۶۹

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرتیپ «شاهرخ شهرام» فرمانده قرارگاه تأمین حفاظت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه آیین رونمایی از دو دستاورد مهم دفاعی، گفت: سامانه پدافندی آرمان بر حسب تجربه دفاع مقدس و جنگ‌های نوین امروز طراحی شده به همین جهت خودحفاظت، چابک و با قابلیت‌های ویژه بوده که برای آماده شدن جهت انجام عملیات خودگردان بوده و در کمتر از سه دقیقه آماده رزم می‌شود.


وی افزود: مأموریت اصلی این سامانه برای مقابله با اهداف متوسط و بالاست که با شناسایی هدف در ۱۸۰ کیلومتری، در فاصله ۱۲۰ کیلومتری می‌تواند با هدف درگیر شود و آن را منهدم کند؛ این سامانه یکی از سامانه‌های به‌روز دنیا محسوب می‌شود و نیروهای مسلح کشورمان با استفاده از آن می‌توانند محکم‌تر از کشورمان حفظ و حراست کنند.


همچنین در ادامه امیر سرتیپ «احمد صادق‌نژاد» مشاور امور پدافندی وزیر دفاع هم عنوان کرد: سامانه شهید آرمان (شهید آرمان علی‌وردی)، بسیار راهبردی است؛ زیرا می‌تواند با موشک‌های بالستیک و کروز مقابله کند. این سامانه از موشک‌های «صیاد 3F» عمودپرواز بهره می‌برد.


وی افزود: در سامانه آرمان؛ رادار، فرماندهی کنترل و موشک و مولد نیرو نصب شده و در کمتر از 3 دقیقه آماده رزم می شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده