تجهیز نیروی زمینی سپاه به موشک‌های ضد زره با برد ۱۴ کیلومتر-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

تجهیز نیروی زمینی سپاه به موشک‌های ضد زره با برد ۱۴ کیلومتر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با بردهای ۹ و ۱۴ کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودروها و روی زمین است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 12
کد خبر: ۲۲۸۰۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سپاه پاسداران شبکه اول سیما، گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با بردهای ۹ و ۱۴ کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودروها و روی زمین است.

وی افزود: امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران با انبوهی از پهپادها به‌خصوص پهپادهای پرسه‌زن و ریز پرنده‌ها علاوه بر زمین در آسمان نیز یک قدرت مسلط است. یعنی می‌تواند با تعداد زیادی از پهپادها در اعماق عملیاتی مورد نظر خود عملیات‌های وسیع را انجام دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران به یگان‌های مردم‌پایه که بخشی از نیروی زمینی سپاه پاسداران هستند نیز اشاره کرد.

در ادامه نیز،‌ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، عنوان کرد:‌ راهبرد ما کاملاً دفاعی است، اما این راهبرد در عملیات و تاکتیک‌ها هجومی است به این معنا که ما به مبادی حرکت دشمن حمله خواهیم کرد و نیروهای دشمن را از مبدأ حرکت مورد حمله قرار می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که به راحتی خود را به سواحل ما برسانند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده