بهره‌گیری سامانه پدافندی آرمان از موشک‌های «صیاد 3F»-راهبرد معاصر
قالیباف: امروز باید با آن ۵۰درصدی که رأی نداده‌اند حرف بزنیم چرا دیدار نمایندگان بارهبر انقلاب باتاخیر دو ماهه برگزار شد؟ پزشکیان: انتخاب کابینه کار سختی است دولت چهاردهم برای استقرار باید چه فرآیندهایی را طی کند؟ رهبر انقلاب: در مسائل مهم صدای واحد از کشور شنیده شود/مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد انتقاد کوچک‌زاده از شورای راهبری انتخاب دولت پزشکیان نمایندگان مجلس به دیدار رهبری رفتند پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم قالیباف: سران رژیم صهیونیستی بدانند ابتکار عمل با نیروهای مقاومت است رئیس‌جمهور منتخب به مجلس رفت دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب در دستور کار امروز مجلس سرلشکر باقری: دولت سیزدهم اقدامات بسیاری برای تقویت بنیه دفاعی انجام داد سرلشکر سلامی: دولت سیزدهم در عرصه مقاومت با سپاه پاسداران همراه بود انتقاد آذری‌جهرمی از سهم‌خواهی‌ پیرمردهای پرحاشیه سیاست دیدار فعالان اقتصادی با مسعود پزشکیان

بهره‌گیری سامانه پدافندی آرمان از موشک‌های «صیاد 3F»

مشاور امور پدافندی وزیر دفاع اظهار کرد: سامانه شهید آرمان (شهید آرمان علی‌وردی)، بسیار راهبردی است؛ زیرا می‌تواند با موشک‌های بالستیک و کروز مقابله کند. این سامانه از موشک‌های «صیاد 3F» عمودپرواز بهره می‌برد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 17
کد خبر: ۲۲۸۶۶۹

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرتیپ «شاهرخ شهرام» فرمانده قرارگاه تأمین حفاظت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه آیین رونمایی از دو دستاورد مهم دفاعی، گفت: سامانه پدافندی آرمان بر حسب تجربه دفاع مقدس و جنگ‌های نوین امروز طراحی شده به همین جهت خودحفاظت، چابک و با قابلیت‌های ویژه بوده که برای آماده شدن جهت انجام عملیات خودگردان بوده و در کمتر از سه دقیقه آماده رزم می‌شود.


وی افزود: مأموریت اصلی این سامانه برای مقابله با اهداف متوسط و بالاست که با شناسایی هدف در ۱۸۰ کیلومتری، در فاصله ۱۲۰ کیلومتری می‌تواند با هدف درگیر شود و آن را منهدم کند؛ این سامانه یکی از سامانه‌های به‌روز دنیا محسوب می‌شود و نیروهای مسلح کشورمان با استفاده از آن می‌توانند محکم‌تر از کشورمان حفظ و حراست کنند.


همچنین در ادامه امیر سرتیپ «احمد صادق‌نژاد» مشاور امور پدافندی وزیر دفاع هم عنوان کرد: سامانه شهید آرمان (شهید آرمان علی‌وردی)، بسیار راهبردی است؛ زیرا می‌تواند با موشک‌های بالستیک و کروز مقابله کند. این سامانه از موشک‌های «صیاد 3F» عمودپرواز بهره می‌برد.


وی افزود: در سامانه آرمان؛ رادار، فرماندهی کنترل و موشک و مولد نیرو نصب شده و در کمتر از 3 دقیقه آماده رزم می شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده