بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران در بهشت-راهبرد معاصر
کدام شغل‌ها در آینده با افزایش تقاضا روبه رو می‌شوند؟ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ / ثبت‌نام ۵۶۰ هزار نفر بلاتکلیفی ۱۶ میلیون دانش آموز برای روز شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۳ توضیح دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص حواشی برگزاری جشن یلدا  امکان تعطیلی کلاس درس بعد از امتحانات نوبت اول  هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۹/۳۰؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور ورود سامانه بارشی به کشور از امروز / یلدای برفی در استان‌های غربی تردد روان در محور‌های چالوس و هراز/ محدودیت تردد وجود ندارد هوای پایتخت در وضعیت «نارنجی» اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های مازندران معاون نظارت ستاد ملی جمعیت: سالانه ۵۳۰ هزار سقط جنین غیرقانونی انجام می‌شود دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری کلاس‌های مجازی شدند ثبت نام بیش از ۴۴۰ هزار نفر در کنکور | اول دی؛ آخرین مهلت نام‌نویسی هشدار سازمان هواشناسی در مورد تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور قاتل مأمور پلیس حکم قصاص گرفت؛ مردی که شهید حسینیان را با خودرو زیر گرفت

بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران در بهشت

شهردار تهران جهت بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری در شورای شهر حضور یافت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 20
کد خبر: ۲۲۹۲۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز یکم اسفند 1402 در صحن شورای شهر جهت بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری حضور یافت.

 

شهردار تهران در جریان بررسی تبصره های بودجه در پاسخ به اظهارات اعضای شورای شهر تهران در خصوص واگذاری مسئولیت نگهداشت پل های پایتخت از سازمان زیباسازی به دستگاهی دیگر، گفت: صحبت ها درست است و علت واگذاری این بود که سازمان زیباسازی در کنار استفاده از عرشه ها، هزینه نگهداشت را نیز پرداخت کند اما چون ظرفیت آن وجود نداشت مشکلاتی ایجاد شد.

 

وی ادامه داد: ده ها نوع پل عابر پیاده وجود دارد و سازمان زیباسازی تلاش کرد و قرارداد های بست و ۶۰ دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابر پیاده تحویل خواهد شد.به گفته شهردار تهران، معاونت فنی و عمرانی از طریق سازمان امور مناطق می تواند ظرفیت مناطق را مورد استفاده قرار دمی دهد و سازمان مهندسی و عمران پل هایی را طراحی کرده که برای عابران پیاده تسهیلاتی ایجاد می کند و نوآوری در طراحی را نیز به دنبال دارد.

 

زاکانی گفت: 3 پیشنهاد مبنی بر ماندن این مسئولیت دست زیباسازی یا واگذاری به معاونت حمل ونقل داریم، البته ترجیح قطعی ما این است که مسئولیت نگهداشت پل ها به معاونت فنی و عمرانی واگذار شود./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار