زاکانی با وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

زاکانی با وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد

وزیر کشور آمادگی دولت را برای مشارکت در تامین حمل و نقل عمومی و تقویت این بخش، اعلام کرد و در عین حال بهره‌گیری از خودروهای برقی را نیز راه‌حل خوبی برای کمک به کاهش آلودگی هوا دانست که البته نیازمند حل مشکلات مربوطه با بهره‌گیری از تجارب گذشته است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 17
کد خبر: ۲۵۷۵۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، شهردار و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری تهران با وزیر کشور دیدار و در خصوص مهمترین مسائل و مشکلات شهری در پایتخت با وی گفت وگو کردند.

 

علیرضا زاکانی در این دیدار گزارشی از عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف پایتخت به اسکندر مومنی ارائه کرد.

 

وی موضوعاتی از جمله حمل و نقل عمومی، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بحران، حفظ حریم شهر و سایر حوزه‌ها را مطرح و برای همکاری و هماهنگی شهرداری با دولت چهاردهم اعلام آمادگی کرد.

 

وزیر کشور نیز در این دیدار تاکید کرد: مردم نسبت به عملکرد دستگاه‌های دولتی و عمومی، تفاوتی قائل نیستند؛ بنابراین همه باید در هر جایگاه برای خدمت به مردم در تعامل باشیم.

 

مومنی همچنین با اشاره به اقدام جهادی مدیریت شهری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر و افزایش ظرفیت نگهداری‌شان تصریح کرد: این اقدام نمونه یک کار مشترک موفق برای حل نگرانی مردم بوده که در حال انجام است.

 

وی با اشاره به ضعف در حوزه حمل و نقل عمومی و انتظارات مردم تاکید کرد: در این بخش باید ظرفیت‌ها را افزایش دهیم؛ به‌گونه‌ای که مردم تفاوت چهره شهر را در بخش حمل و نقل مشاهده کنند.

 

وزیر کشور هم‌چنین آمادگی دولت را برای مشارکت در تامین حمل و نقل عمومی و تقویت این بخش، اعلام کرد و در عین حال بهره‌گیری از خودروهای برقی را نیز راه‌حل خوبی برای کمک به کاهش آلودگی هوا دانست که البته نیازمند حل مشکلات مربوطه با بهره‌گیری از تجارب گذشته است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده