زاخارووا: تحریم‌های جدید اروپا تاثیری بر سیاست‌های روسیه ندارد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

زاخارووا: تحریم‌های جدید اروپا تاثیری بر سیاست‌های روسیه ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که بسته جدید تحریم‌های اروپا علیه روسیه هیچ تاثیری در روند جنگ این کشور با اوکراین ندارد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 28
کد خبر: ۲۳۰۴۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک نشست خبری به اعلامیه کشور‌های اروپایی در اعمال جدیدترین تحریم‌ها علیه روسیه واکنش نشان داد.

زاخارووا گفت: بسته جدید تحریم‌ها علیه روسیه هیچ تاثیری بر روند عملیات نظامی مسکو در کی‌یف نخواهد داشت.

وی افزود: کشور ما مصونیتی قوی برابر تحریم‌ها کسب کرده و تلاش‌های بروکسل در تضعیف اقتصاد روسیه نه تنها تاثیری نداشته بلکه موجب تقویت آن نیز شده است.

چند روز پیش وزرای خارجه اتحادیه اروپا از تصویب سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه خبر دادند که در چارچوب آن اقدامات محدودکننده‌ای علیه ۱۰۶ شخص حقیقی و ۸۸ شخص حقوقی اعمال شد.

لیست سیاه اتحادیه اروپا برای روسیه اکنون شامل بیش از ۲ هزار نفر و شرکت است. این سند نشان می‌دهد که در فهرست تحریم‌ها شرکت‌هایی از چین، سریلانکا، صربستان، قزاقستان، تایلند و ترکیه نیز دیده می‌شوند که بر اساس ادعای اتحادیه اروپا، اقدامات محدودکننده علیه روسیه را دور می‌زنند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده