رهبر انقلاب: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود-راهبرد معاصر
پزشکیان: حمله به ضاحیه یک جنایت جنگی است | در غم مردم و مقاومت لبنان شریک هستم ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  فرمانده کل سپاه: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب الله لبنان امام جمعه موقت تهران: قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود | باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر بود مهاجرانی: دولت پشتیبان خانواده درگذشتگان معدن‬ طبس خواهد بود بهروز آذر: ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید رئیس جمهور به قطر می‌رود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با کسانی که بر خلاف شرع عملی را مرتکب شوند بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است

رهبر انقلاب: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود

رهبر انقلاب در مراسم درختکاری گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی و هم یک جهاد انجام را انجام دادند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 05
کد خبر: ۲۳۱۳۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، 15 اسفندماه) پس از غرس سه نهال فرمودند: لازم می‌دانم به موضوع مهم انتخابات اشاره کنم و از ملت ایران به خاطر حضورشان پای صندوق‌های رای تشکر کنم.


ایشان افزودند: ملت ایران با این حضور هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی و هم یک جهاد انجام را انجام دادند چرا که در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً دشمنان ملت ایران، ایران اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را از انتخابات منصرف کنند و انتخابات را از رونق بیندازند.


رهبر انقلاب تاکید کردند: مردم با حضور خودشان پای صندوق‌ها در مواجهه با این حرکت دشمنان یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین یک جهاد بود.


ایشان فرمودند: از دست اندرکاران انتخابات هم تشکر می‌کنیم از مسئولان برگزاری، مسئولان تبلیغات، مسئولان امنیت و از همه کسانی که به نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.


رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده