رهبر انقلاب: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود-راهبرد معاصر
پشتیبانی نمایندگان مجلس از عملکرد قوه قضائیه بازار داغ انتشار نظرسنجی‌های جعلی در ایام انتخابات و احضار برخی از جاعلان فرمانده کل ارتش: نهضت ساخت مسکن کارکنان ادامه دارد وزیر کشور: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند امیر حیدری: بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی از سوی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است قالیباف: تحریم‌ها کاغذپاره نیست معضل است و حلش می‌کنم واکنش نمایندگان به گزارش خاندوزی درباره وضعیت اقتصادی استفاده از کاروان تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ممنوع است اوجی: ۱۵۵ پروژه بلاتکلیف در دولت سیزدهم تکمیل شد رهبر انقلاب: نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند رئیس جمهور بعدی مانند شهید رئیسی دغدغه خدمت داشته باشد مخبر: حکمرانی بدون توجه به بخش سلامت میسر نمی‌شود ثبت کمترین میزان بیکاری ۱۸ سال اخیر در دولت رئیسی دیدار مسئولان دستگاه قضا تا دقایقی دیگر با رهبر انقلاب گزارش خاندوزی به نمایندگان درباره حمایت از اشتغال پایدار

رهبر انقلاب: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود

رهبر انقلاب در مراسم درختکاری گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی و هم یک جهاد انجام را انجام دادند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 05
کد خبر: ۲۳۱۳۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، 15 اسفندماه) پس از غرس سه نهال فرمودند: لازم می‌دانم به موضوع مهم انتخابات اشاره کنم و از ملت ایران به خاطر حضورشان پای صندوق‌های رای تشکر کنم.


ایشان افزودند: ملت ایران با این حضور هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی و هم یک جهاد انجام را انجام دادند چرا که در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً دشمنان ملت ایران، ایران اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را از انتخابات منصرف کنند و انتخابات را از رونق بیندازند.


رهبر انقلاب تاکید کردند: مردم با حضور خودشان پای صندوق‌ها در مواجهه با این حرکت دشمنان یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین یک جهاد بود.


ایشان فرمودند: از دست اندرکاران انتخابات هم تشکر می‌کنیم از مسئولان برگزاری، مسئولان تبلیغات، مسئولان امنیت و از همه کسانی که به نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.


رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده