روز ۱۵۲ طوفان الاقصی/ تشدید حمله‌های زمینی و هوایی علیه نوار غزه-راهبرد معاصر

روز ۱۵۲ طوفان الاقصی/ تشدید حمله‌های زمینی و هوایی علیه نوار غزه

تداوم حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و هدف قرار گرفتن فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در این باریکه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 06
کد خبر: ۲۳۱۴۸۳

به گزارش راهبرد معاصر. بامداد امروز بخش‌های مختلف نوار غزه شاهد تشدید حمله‌های هوایی و به ویژه حمله‌های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

 

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته اردوگاه النصیرات را واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

 

این جنگنده‌ها خانه‌های مسکونی را در منطقه الحکر واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز بمباران کردند که در پی آن تعدادی از ساکنان این منطقه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

در همین حال هلی کوپترهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینی‌ها در شرق شهر غزه تیراندازی کردند.

 

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز به حمله‌های خود علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی بامداد امروز ادامه داد. این حمله‌ها بخش شرقی اردوگاه النصیرات را هدف قرار داد.

 

بخش‌های شرقی شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد این حمله‌های وحشیانه بوده است. توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین شرق البریج را واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

 

در حالی که منطقه المغراقه واقع در مرکز نوار غزه شاهد وقوع درگیری‌های سنگین میان عناصر اشغالگر و رزمندگان فلسطینی است ارتش رژیم صهیونیستی این منطقه را هدف حمله‌های توپخانه ای خود قرار داد.

 

تیراندازی اشغالگران به سمت فلسطینی‌ها حین انتظار برای دریافت کمک

این در حالی است که شبکه المیادین گزارش داد اشغالگران صهیونیست بار دیگر شهروندان فلسطینی را در حالی که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در جنوب شهر غزه بودند هدف قرار دادند.

 

در جریان این حمله وحشیانه عناصر ارتش رژیم صهیونیستی چندین فلسطینی مظلوم زخمی شدند.

 

این چندمین باری است که نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینی‌ها در جریان دریافت کمک‌های بشردوستانه شلیک می‌کنند. روز گذشته نیز شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینی‌هایی که تلاش می‌کردند خود را به کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه در مرکز شهر غزه برسانند تیراندازی کردند.

 

خبرنگار الجزیره تصریح کرد که تعداد زیادی از فلسطینی‌ها تلاش می‌کردند خود را به کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه نزدیک میدان الکویت در مرکز شهر غزه برسانند.

 

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با استقرار در این منطقه به سمت فلسطینی‌ها شلیک کردند.

 

تخریب و مصادره اموال فلسطینی‌ها در کرانه باختری

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید حمله‌های خود علیه نوار غزه مانند روزهای گذشته به شهرهای کرانه باختری نیز یورش بردند.

 

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که منطقه بیت فجار در جنوب بیت لحم بامداد امروز شاهد حمله نظامیان صهیونیست بوده است.

 

این عناصر اشغالگر به شهر نابلس واقع در کرانه باختری نیز یورش برده و خانه‌های شهروندان فلسطینی را در این منطقه تفتیش کردند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده